1 Kasım 2009 Pazar

Beğendiklerim:)



Merhaba ,

Bugün sizlerle farklı rengarenk gelin buketi fotoğraflarını paylaşmak istedim... Sanırım bunun en büyük sebebi; dışarıda olan buz gibi soğuk ve iç karartırıcı hava:):) Sevdiğiniz çiçek veya renkler ne olursa olsun aşağıdaki gelin çiçeklerinden fikirler alacağınızı düşünüyorum... Unutmadan gelin buketinizdeki çiçekten oluşan minik bir yaka çiçeğini de müstakbel eşinize yaptırmayı unutmayın...
Sevgiyle kalın...

Merih...

Göz Alıcı Kırmızı Gelin Buketi: Vazgeçilmez olan kırmızı güller.... ve beyaz ve kırmızının cazibesi:)


Mor& Beyaz Gelin Buketi: Mor ortanca ve beyaz gül arajmanı bence çok başarılı olmuş... Ortanca benim çok sevdiğim bir düğün çiçeğidir. Masa ortası çiçeği seçeneği olarak farklı tonlardaki ortancalar kendi doğal yuvarlak formu ile vazolarda çok hoş gözüküyor.








This is My Favourite : Bu buketi, çiçekleri, o yumuşacık renk tonlarını görünce resmen büyülendim... Çok çok güzel bir buket...


Rengarenk Bir Gelin Buketi: Güzel bir yaz gününden... çok hoş bir kır düğünün gelininin çiçeği...:)



Çiçek Topu Gelin Buketi: Alışılmışın dışında farklı bir gelin çiçeği olan çiçek topları hem dekorasyonda hem de gelin çiçeklerinde bu aralar gerçekten çok moda...

Pembe Gelin Buketleri: Pembe gönlüm sende:) tüm kadınlar pembe sever diyorum.. ve sizinle farklı arajmanlardakli pembe el buketlerini paylaşıyorum işte:)



Sarı Gelin Buketi: Gelin el buketi çiçeği olarak genelde beyaz gül kullanılır...Ama ben bu sarı güllü bukete bayıldım..Beyaz ve sarı uyumu çok güzel olmuş.






Bitti... Bittii.. Bittiiiii ... Bitttiiiii......:)
bye bye bye bey




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder