29 Ekim 2009 Perşembe

Düğünler Camlandı Oleyyyy:)

















Cam objeler düğünlere, sofralarımıza, hayatımıza hoş geldi.. çok ta güzel geldi...:) Ben her zaman mutfakta ,dekorasyonda veya biblolarda camdan ürünleri çok sevmişimdir... Camın sadeliğinden midir? yoksa içini gösteren o şeffaf görünümden , temizliğinden midir ? Mağazalarda gözüm hep cam ürünlere takılır... Özellikle bu aralar almak istediğim o kadar çok camdan ürün var ki...Mesela cam demliklere bayılıyorum ve çok yakında bir adet edinmek istiyorum...
Gezmekten en çok zevk aldığım mağazalrdan biri olan Zara Home' da ise inanılmaz güzel cam banyo ürünleri var...( kolonya şişeleri,pamukluk,mücevher kutuları ,sabunluklar daha bir çok şey hepsine bayıldım...Kendime bir liste oluşturup tek tek hepsini zaman içinde satın almak istiyorum...

Gelelim düğünlere; çok şükür artık şamdanlardan , şık cam vazolara,cam mumluklara geçiş oldu..Ve inanılmaz güzel konseptler yaratılamaya başlandı.. Sizin için bir kaç fotoğraf ekledim.. Özellikle cam ,çiçek,mum ve su birleşince bence çok güzel romantik bir kompozisyon ortaya çıkıyor.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder