22 Ekim 2009 Perşembe

Değişik Fikirler...

Merhaba,

Bu güzel güneşli cuma gününden size rengarenk içinizi açacağını düşündüğüm fotoğraflar sunuyorum:)
Ve bu fotoğrafların artık klasik düğünlerden vazgeçip , sizi yansıtan konsept düğünlerinizi yaratmanızda yol göstermesini umuyorum...:)
Klasik düğün diyorum çünkü artık gerçekten aynı model şamdanları, nikah masalarını, gelin yollarını düğünlerde görmekten çok sıkıldım... Ben bu özel günün sadece size ait olduğu için tüm oragnizasyon detaylarınında size özel olmasını tercih edenlerdenim... Her yerde olan masa süslemelerinde artık ne olur vazgeçin... Sevdiğiniz çiçekten,renklerden veya objelerden kendi konseptinizi yaratın... Ve düğüne gelen her davetli , ortamı gördüğünde tam senlik bir konsept olmuş desin :)Mesela klasik gelin yolları yerine sizlere uzun cam vazolar içinde gül yaprakları veya çiçekler, hatta sapsarı limonlar ile yüzen mumları öneriyorum.(Gelin yolları ile ilgili görselleri ilerleyen günlerde koyacağım ). Masa orta süsünde şamdan yerine şiddetle cam vazo çeşitlerini kullanmanızı öneriyorum.Hem daha kaliteli hemde daha sade ve modern bence.
Gelelim vazonun masadaki sunumuna; size önerim kare bir ayna kestirtin ve konsept rengine göre eskitilmiş ahşap, biraz antika görünümlü bir çerçeve ile vazonun altında sergileyin. Tabi ki ayna üzerinde ışığını yansıtan buzlu cam, dantel küpürlü minik tealightlar eşliğinde...Sizce de çok romantik bir ambiyans yaratmaz mı?
Aslında tüm bu bahsettiklerimin özü ; bütçe olarakta uygun miktarlarda çok güzel ve yaratıcı konseptler yaratılabiliniyor.Yeter ki siz buna açık olun ... İsteyip te yapamayacağımız hiç bir şey yoktur:)

En özel ve en güzel gününüz sadece sizi yansıtsın, diğer düğünlerin kopyası olmasın...
Ben evli olmayan ve papatya sever biri olarak şu aralar aşağıda da görselini gördüğünüz sarı beyaz uçuş uçuş olan obje üzerinde çalışıyorum... Tamamladdığım zaman sizinle paylaşacağım..

Şimdilik hoşçakalın...















Ne kadar güzel ve sade bir tak değil mi? Böyle bambudan çiçek süslemeli bir tak altında evlenmek sizcede çok romantik olmaz mı?:) Geçen yaz yine sevgili arkadaşım Özge' nin düğün töreni böyle bambu bir tak altında kıyılmıştı:) Yani anlatmak istediğim yabancı evlilik sitelerinde görüp beğendiğiniz herşey yapılabilir yeter ki siz isteyin ve farklı bir konsept oluşturmak için biraz cesaretli olun.:):)



Elma Elma söyle bana en güzel düğün organizasyonu kimin bu dünyada???:) Konuklarınıza sıradan oturma kartları vermek yerine ,bu olayı daha eğlenceli hale getirmeye ne dersiniz? Az kişilik( 100-150) davetlerde meyveli, şekerli , midyeli daha bir çok eğlenceli şey miafirlerinizin yerini belirlesin...:):)
Bugün sizinle rengarenk, eğlenceli mi eğlenceli düğün süs püs detayları ile ilgili görselleri paylaşmak istedim.. Aşağıda ki rengarenk çiçek topu da bunlardan sadece bir tanesi... Bu yaz çok sevgili arkadaşım Elçin'in Alaçatı ' daki şirin mi şirin kır düğününden bu binbir renk topu... Gökyüzü bu çiçek topları ve renkli ampullerle süslenmişti...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder